Assalamualaikum...

Dah beberapa hari aku menyepi... Maklumlah, aku ni bukanlah seorang penulis tegar.haha
Lagipun dalam beberapa hari ni (sejak hari jumaat) ,kawasan aku ni hujan tanpa henti... habislah,baju dijemur pun tak kering ooo.... tapi jangan risau...Bau hapak??? Tiada lagi sejak saya menggunakan DOWNY..wkakakaka

Disebabkan hujan berterusan, kawasan Sandakan pun banjir.huhu... 
Tak pernah plak aku tengok kawasan bandar Sandakan ni banjir seteruk ini...

Siap ada tanah runtuh lagi..

Jadi aku lampirkan beberapa gambar Sandakan ketika banjir




sebelum aku terlupa,aku nak bagi tau,
gambar-gambar ini bukan hak milik aku,gambar-gambar ni aku ambil dari facebook kawan aku yang juga tinggal kat Sandakan.. Dah banjir camni,macamana aku nak turun pergi Sandakan. Baik duduk rumah je..haha

Sepanjang cuti hari sabtu dan ahad, aktiviti yang dapat aku lakukan hanyalah
makan - main game - tidur (aktiviti ini diulangi berkali-kali dalam sehari)


Tapi start hari ini, akhirnya matahari telah kembali menyinar muka bumi ini.hehe
Dah boleh jemur kain dah...
Dah boleh main bola daaa (mesej ini untuk kaki bola, bukan kaki bangku macam aku.)

Kepada mangsa-mangsa banjir, aku ucapkan takziah. Semoga kejadian yang menimpa ini akan diharungi dengan sabar.

4 comments:

KUREKURE COMEL said...

en kamen org sandakan ke?teruk jgk banjirnye....
kesian...kg mina pun sme...huhuhu

echaRierie said...

wowowo..my kg ! huhu~

AbbasyCollections said...

uiksss.... u punya kg ka sandakan ni echa?

Alinkiwi said...

woo..truknya banjir....

Post a Comment